دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1398 - 14:31
سردار اشتری:

امیدواریم بتوانیم سرباز ولايت و خدمتگزار لايقی برای امنيت مردم باشیم

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران گفت: اميدواريم با استفاده از ظرفيت‌های موجود و گسترش اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پليس، سرباز ولايت و خدمتگزار لايقی برای امنيت مردم باشیم.
کد خبر : 403855
IMAGE11562836311476.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جلسه جمع‌بندی نظارت عالی ستادی و ارزیابی میدانی از یگان‌های مستقر در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تبریک دهه کرامت گفت: حضور سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه مایه خیروبرکت و ارتقای هرچه بیشتر نظم و امنیت در شرق کشور باشد.


وی ادامه داد: نیروی انتظامی بر اساس تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد و خوشبختانه با حمایت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و روحیه جهادی و تلاش همکاران رشد و پیشرفت خوبی را در این راستا شاهد بوده‌ایم.


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: در استان خراسان رضوی با حضور مقتدرانه فرماندهی انتظامی و فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی و خراسان جنوبی سعی و تلاش بسیار خوبی صورت گرفت و مصوبات ستاد کل و تدابیر بر اساس اولویت‌های مشخص‌شده انجام می‌شود.


فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت روزآمدی، توجه و توسعه اقدامات و عملکرد پلیس در مناطق مرزی تأکید کرد و گفت: موضوع انسداد مرزها نیز همان‌گونه که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد به‌علت گستردگی مرزها زمان‌بر است و باید با اهتمام بیشتری وارد میدان عمل شویم.


وی حاشیه‌نشینی، اتباع خارجی و جرائم سایبری را از مهم‌ترین موضوع‌های امنیتی در استان خراسان رضوی دانست که با تلاش و اقدامات گسترده و تخصصی پلیس، گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در رفع این معضلات برداشته شده است.


اشتری در پایان با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی در سال 98 گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گسترش اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی پلیس و دیگر اقداماتی که در اولویت‌های نیروی انتظامی تأکید کرده‌ایم بتوانیم سرباز ولایت و خدمتگزار لایقی برای امنیت مردم باشیم.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته